Bulan puasa ni memang macam-macam yang aku teringin nak makan… aku pulak jenis yang malas nak singgah bazar..kalau balik kerja tu, memang akan terus balik rumah.. lambat macam mana pun aku akan tetap masak…sebab hubby jenis suka makan kat rumah..pastu, nak aku masak.. cuma kalau dia balik dulu, nanti dia akan masak nasi ngan bawak keluar lauk yang aku nak masak..nanti bila aku balik, senang sikit.. jimat masa.. x payah nak tunggu defrost dulu ikan @ ayam tu… Aku tau..bulan puasa ni mesti ramai yang dah dok fikir.. esok nak masak apa yer? betul tak? aku macam tu gak..dari opis lagi dok fikir… 2 hari lepas.. tetiba tekak ni teringin nak makan Ayam Masak Merah..

Aku pun buat la Ayam Masak Merah untuk aku, Sup Ayam untuk Hubby ngan sayur Pak Choy Masak Sos Tiram… Cukup la..berdua je pun..Kalau ada sesapa yang teringin nak try Ayam Masak Merah versi aku.. bole la salin resepi ni.. korang jangan risau, resepi aku memang simple sangat..aku pun bukannya jenis suka susah2 sangat bila masak ni.. hihihi..

Jangan Lupa FOLLOW , LIKE & SHARE!!!!
http://www.ezdiet.com.my/blog/
https://www.instagram.com/ezdiet
www.ezdiet.com.my
www.eznutritions.com
credit : seismik makan