Monthly Archives: August 2017

Archive of posts published in the specified Month

Aug
29

5 Lokasi Best Untuk Yuolls Berbasikal Di Sekitar KL & Lembah Klang

  Berbasikal di waktu lapang adalah aktiviti yang menyeronokkan dan menyihatkan badan. Di kawasan kampung, mungkin berbasikal tidak menjadi masalah kerana kurangnya kesesakan lalu lintas berbanding di kawasan bandar. Namun, itu bukanlah alasan untuk kita tak terlibat dengan aktiviti berbasikal terutama di hujung…

Aug
29

Resipi Sihat Pasta & Salmon Sihat

  Yuolss still tertanya-tanya dan tiada idea untuk masak apa hujung minggu ni? Jangan risau, Kak Ziana ada di sini untuk membantu yuolls. Ini adalah makan malam yang sempurna untuk dimakan pada hujung minggu bersama keluarga yuolls Salmon yang enak dimasak dalam sos…

Aug
28

7 Makanan Sedap, Cepat dan Mudah Yang Akan Mebantu Pembakaran Lemak Degil Anda

Mengurangkan berat badan bukan proses yang cepat atau mudah, tetapi beberapa cara diet sederhana boleh menjadi bantuan yang besar di sepanjang perjalanan diet anda. Kegemaran kami di Ez Det? Kami makan banyak protein, serat, dan karbohidrat yang sihat, yang akan meningkatkan metabolisme anda…

Aug
28

7 Alatan Senaman Yang Bebaloi Untuk Dimiliki Di Rumah Anda

Kita mestilah mahu kelihatan cantik dan segak kalau kita ambil gambar kenangan yang untuk dikongsikan bersama kawan-kawan di Instagram dan Facebook. Sebab nak nampak cantik punya pasal, kita dinasihatkan untuk melakukan senaman bagi menghilangkan segala lemak-lemak yang tak diperlukan tu. Tapi mesti kita…

Aug
23

“Abang, Tolong Belikan Daging Kat Pasar. Yang Elok Sikit Tau” 5 Tips Memilih Daging Lembu Untuk Cik Suami Yang Tak Pernah Ke Pasar

Yuolls yang tak pernah jejak kaki kat pasar raya untuk tolong bini/mak yuolls beli daging untuk dimasak, mungkin agak sulit mengetahui rupa daging yang segar yang ada kat di supermarket tu. Namun ada beberapa cara yang Kak Ziana biasa guna untuk menentukan kesegaran…

Aug
22

Eh Jom Hiking? Bakar Sikit Lemak Degil Tu. 7 Tempat Hiking Popular Sekitar Lembah Klang

Yuolls dah rasa fit tapi tak tahu nak buat apa dengan badan yuolls yang dah awesome tu? Kak Ziana suggest U guys to try on hiking. Biasanya bila kita di hari minggu, kekangan masa membuatkan kita lebih banyak mengahbiskan masa workout di gym…

Aug
22

8 Fakta Unik dan Menarik Mengenai Haiwan Qurban

Hari Raya Idul Adha atau dikenal juga dengan Hari Raya Qurban atau Hari Raya Haji diperingati setiap tanggal 10 bulan Dzulhijjah yang pada tahun ini jatuh pada tanggal 24 September 2015. Meski di Indonesia sendiri pelaksanaannya tidak secara bersamaan, yakni ada yang merayakan…

Aug
22

KETAHUI 8 MAKANAN HARIAN YANG MAMPU MENCEGAH KANSER

Kanser merupakan penyakit pembunuh nombor 1 di Malaysia. Penyakit ini kini dihidapi tak kira jantina mahupun usia. Pasti yang tahu bahawa kanser adalah penyakit yang sukar diubati malah biasanya pesakit kanser akan berakhir dengan kematian. Oleh itu, wajar untuk semua mengambil langkah pencegahan…

Aug
22

OH! INI APA YANG ANDA MAKAN DAN BERAPA JAUH PERLU ANDA LARI UNTUK BAKAR SEMULA

Apa sahaja makanan dan snek dalam dunia ni yang belum masuk ke mulut kita? Tahu tak yang setiap snek kita makan tu memerlukan usaha dari kita untuk membakar kalorinya. Kalau tak dibakar dan dibuat tak tahu sahaja, maka semua kalori tu akan terkumpul…

Aug
22

(GAMBAR) 7 SENAMAN MUDAH UNTUK DAPAT BENTUK BADAN IDAMAN

Pasti ramai wanita yang mempunyai impian untuk memiliki bentuk badan yang diidamkan ala-ala selebriti Hollywood kan? Sebenarnya tidak susah. Malah tidak perlu pun berbelanja besar menghabiskan duit melakukan pembedahan atau mengambil sebarang supplimen mahal. Anda boleh mulakan langkah dirumah sahaja. Hanya yang diperlukan…

Ebook Percuma

You Tube

diet made easy

A healthy lifestyle starts from the kitchen. With ez diet, we allow you the opportunity to experience the fusion of taste and nutrition from our kitchen, delivered to your home! Our meals are designed by our nutritionists, prepared and cooked by professional ez chefs to suit your weight loss diet program. Lose weight with The Special Weight Loss Program, designed and calculated for quick noticable changes or The Executive Meal Plan, By professionals, for professionals designed for healthy eating in the office. We also have the Daily Plan to cater for your daily dieting needs! Lose weight the fun and easy way! Diet made easy with ez Diet.